sweetielise:

Just had this idea pop into my head so I drew it. :P

reminds me of dragon quest

sweetielise:

Just had this idea pop into my head so I drew it. :P

reminds me of dragon quest

NOW STREAMING RANDOM INDIE GAMES ETC. http://www.twitch.tv/azuritereaction

 HOLY SHIT I GOT AN *ACTUAL ENDING* ON FACADE!! === STREAMING RANDOM INDIE GAMES IN 30 MINUTES!

JESUS MOBILE IN ACTION! TAKE THE WHEEL JESUSSSS

JESUS MOBILE IN ACTION! TAKE THE WHEEL JESUSSSS

https://www.youtube.com/watch?v=hWDYlQzWfro YOU’RE EATING FRUIT FLIES, WATCH THIS TO FIND OUT HOW TO GET RID OF THEM

azuritereaction:

http://www.eraoferrors.com/chapter-1-page-35-alexs-plan/ NEW PAGE UP! EvilApple513 and I hope you’re gettin hype for the fight coming up! :D

azuritereaction:

http://www.eraoferrors.com/chapter-1-page-35-alexs-plan/ NEW PAGE UP! EvilApple513 and I hope you’re gettin hype for the fight coming up! :D

https://www.youtube.com/watch?v=RiLR4hERcOA this is a pretty epic video, you should all check it out, me running the Assassin’s Creed obstacle course at ComicCon in first person GoPro view, featuring @Shidosha’s narration!

asker

Anonymous asked: Hey Dez, just wanted to know, is the Patreon helping your situation at all? I am already trying to assist as much as possible on there, but I am worried that it doesn't make all that much difference.

if I get $5 a month on Patreon total, that’s another day I get fed, so yes, any amount makes a difference. :D

asker

anzenheyakuku asked: Hey Dez, just wanted to send you a small message saying that myself (and undoubtedly many others) appreciate what you have going on in your life right now, and we understand that you doing what you can to make money just to be able to live is more important than "consistent content." It seriously pisses me off seeing people getting on your back about shit like that - sorry people are such assholes. :/ I hope, despite everything, you're doing okay. Good luck with your freelance stuff, too :)

Well thanks :) And just so you know, I’m trying my damndest to get 2 videos out a day still, it’s just that the freelance stuff is literally eating up all my free time (I leave the house for food and that’s it, besides Saturdays, where I go around town a bit for fun and that’s it, haha)

asker

Anonymous asked: Dez, you're fucking up with the lack of consistency. How long have you been making videos? C'mon man

What lack of consistency? I used to NEVER have a stream schedule, now i’ve been streaming ten times as much as I have in the past few months, plus lots of freelance work I’m doing, easily working five times harder than I’ve ever worked on my life on projects, lol.

Again, to anyone complaining about “lack of consistency” (again, where is the lack of it, but yeah), lemme see ya work 12+ hours a day, 7 days a week, and get paid $2 an hour, and yet still keep up the same level of output of content, haha

freelance projects »> all, because I need $$$ to stay away from being homeless, and i kinda can’t make video content if i’m homeless, yaknow

 FAMILY FEUD… ON THE GENESIS? WTF?! no stream today because of my bad BUT a REALLY cool video goes up at 4PM today!

asker

Anonymous asked: What YouTubers do you watch?

phemiec:

Mostly I follow Let’s Players and gaming channels, so here are the ones I’m subscribed to in no particular order:

CoryxKenshin, Markiplier, Criken2, GameGrumps, LetsPlay, YOGSCAST Kim, RaedwulfGamer, Cryaotic, Dan Bull, TheGamingLemon, Ashe | Lady Insanity, LifeSimmer, WillmandaGames, applesgosh, penguinz0 (AKA, Cr1TiKaL), Dopelives (AKA, Dopefish), azuritereaction, Northernlion, ChipCheezumSA, kilplixism, The Game Theorists, WhereDaBootz, 4Player Network.

Some non-gaming accounts I’m subscribed to are:

The Onion, TED, Vi Hart, illdoc1, 5secondfilms, The Drawing Hands, Octopimp, Pogo, Vat19, OlanRogers, SimpleCookingChannel, Rosanna Pansino, chescaleigh, PBS Idea Channel, the1janitor, theLittleFears, hartbeat, Oleg Berg, tadelesmith, gradualreport.

Well thanks for watchin’!

I apparently reblogged a gif you made set to one of my audio clips a while back, but just also wanted to say that you do some really neat art and music too! :)

limegreenteknii:

Azuritereaction, if you ever get to see this, you look lovely.

looking out over Torrance

looking out over Torrance

asker

Anonymous asked: are you done with bravely default? i started playing it but havent had time to finish it and didnt wanna get it spoiled, so is it safe to return to your channel?

yep! it’s safe :P